Profiel - Spelpartners
50
page-template-default,page,page-id-50,page-parent,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0,select-theme-ver-3.8.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Profiel

Spelpartners is een ontwerpbureau voor educatie, training en serious games. we helpen organisaties en bedrijven bij het ondersteunen van gedragsverandering, educatie, training en transitie. Hiervoor bedenken we slimme en innovatieve oplossingen waarmee blijvende resultaten geboekt worden. We ontwikkelen apps en educatieve games en fysieke spellen. We zijn ook zelf actief als trainers: op de manier houden we voeling met de praktijk.

Spelpartners heeft veel ervaring in het bedenken en uitvoeren van zowel bedrijfsspellen, tv-spellen als games. Vanuit die brede achtergrond denken we mee en adviseren we welke speltoepassing het beste bij uw doelgroep en boodschap past.

Richard den Dulk

Richard den Dulk is behalve spelbedenker ook een veelgevraagd regisseur en eindredacteur van succesvolle televisieprogramma’s. Afgelopen jaren maakte hij o.a. ‘Krabbé zoekt Picasso’, ‘De Neven van Eus’, ‘Koken met van Boven’, ‘Keuringsdienst van Waarde’, ‘Gort à la Carte’ en ‘Made in NL’, een documentaireserie over topsectoren van het Nederlands bedrijfsleven voor National Geographic Channel. Voor ‘Keuringsdienst van Waarde’ en ‘Weg van Nederland’ was hij naast eindredacteur ook verantwoordelijk voor de app die bij het programma werd ontwikkeld. In 2011 won de gameshow: ‘Weg van Nederland’ uit handen van Martin Schultz de EUROPEAN CIVIS AWARD in het Europees Parlement in Brussel. Hij was voor dit programma zowel eindredacteur als programmamaker. Daarnaast geeft Richard den Dulk ook regelmatig presentatietrainingen en mediacolleges. Als gastdocent heeft hij lesgegeven aan de Media Academie in Hilversum, de Theateracademie van Maastricht, de Universiteit van Amsterdam en Saxion Hogeschool.

Nico den Dulk

Nico den Dulk is ruim twintig jaar actief als zelfstandig ondernemer en ontwerper en heeft veel ervaring met de ontwikkeling van trainingsspellen en games voor bedrijven en organisaties. Daarnaast ontwerpt hij communicatiemiddelen en educatieve materialen voor opdrachtgevers uit de publieke sector en bedrijfsleven.

Michael Schuijff

Michael Schuijff is de jongste telg van het team. Hij begon op zijn 18e voor zichzelf als software-ontwikkelaar en video-editor. Hij bouwt al meer dan tien jaar complete online platformen, mobiele apps en websites.

Als software-ontwikkelaar onderscheidt hij zich door inhoudelijk mee te denken, veel kritische vragen te stellen en in contact te treden met de doelgroep.

Ook bij grotere projecten hanteert hij steevast zijn ‘opatest’: een product is pas af als ook een onervaren gebruiker er zonder uitleg mee overweg kan.

Michael schreef mee aan gehonoreerde subsidieaanvragen voor maatschappelijk relevante projecten, richtte zijn eigen radiostation op en is mede-bedenker van de Reality Code.